Söndag

Igår var det en helt rolig kväll. Vi var hos en kompis och kollade film, en skräckis, the collector. Den var skitäcklig. Sen åkte vi in till centrum en stund, träffade på Sara. Hon var lite...påverkad. Men det kanske gick bra för henne ändå? Sen åkte iaf vi hit, till Callis och åt lite mat oså. Sen blev det myspys innan vi somnade!

Idag har vi inte gjort så mycket ännu, men nu ska vi åka till en kompis som är ensam hemma. Sen tror jag Calli och jag ska åka till mitt och flytta ner mitt rum. Mitt rum är på vinden, och på sommaren blir det oskojjat mellan 40 och 50 grader där, så jag måste flytta ner till ett annat, svalare rum. Så det ska vi försöka göra idag.

Nu ska vi dra iaf, såhär ser jag ut idag! Värsta söndagsoutfiten... Hörs ikväll, puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0